2014. október 22., szerda

Baviphat almás éjszakai krém - Apple AC Therapy sleeping pack

Nagyon-nagyon sok blogon olvashattok erről a krémről, úgyhogy inkább a saját benyomásaimat írom le. Azt már említettem, hogy problémás gyorsan zsírosodó bőröm miatt nehéz olyan krémet találnom, ami jó. A kremmania.hu oldalon olvastam róla teszteket, majd ebay-en megrendeltem (jelenleg 2575 Ft és én innen szoktam rendelni Beautynetkorea). Sokan nem mernek az ebay-ről rendelni, hanem inkább a koreai márkákkal foglalkozó magyar webshopokat támadják be. Nekem eddig nem volt rossz tapasztalatom az ebay-es vásárlással kapcsolatban, olyan már volt, hogy valami nem jött meg, de mindig visszautalták az árát. Na de kanyarodjunk vissza a krémhez. Ezeknek a krémeknek nagyon cuki csomagolása van, ha elfogy akkor is meg fogom tartani, valamit teszek bele, mert a polcon is nagyon jól mutat. :) Nagyon finom illata van és olyan joghurtszerű állaga, hogy az ember legszívesebben megenné.


Ha kinyitod mindegyik tetején van egy kis kanálka, na ezt nem tudom megmutatni nektek, mert nemes egyszerűséggel a kukában landolt nálam mindegyik krémnél, mert én nem szeretem, egyébként azt a célt szolgálná, hogy azzal nyúljunk bele a krémbe így higiénikusabb. 


Ami a krémet illeti, már írtam, hogy nagyon jó illata és joghurtszerű állaga van, sajnos az illatot nem, de az állagát meg tudom mutatni nektek :)

Egy ilyen dobozkában 100 g van, ami kb. fél évre elég, azt hiszem ez ár-érték arányban nagyon jó vásár. Igazából nem is krém, hanem éjszakai pakolás, amit elvileg reggel le kell mosni. Én nem szoktam, mert annyira beszívja a bőröm, hogy konkrétan nincs mit lemosni. Amikor először használtam vegyes érzelmeim voltak vele kapcsolatban. Kicsit kipirosodott tőle a bőröm, nem éreztem, hogy hidratálna stb. De aztán elkezdtem rendszeresen használni és rájöttem, hogy igenis hidratál és nagyon jót tesz a bőrömnek. Állandó problémám, hogy az orromnál kiszárad a bőr, semmilyen krémmel nem tudtam normálisan helyrehozni, kivéve ezt. 

Egyszóval mindenkinek csak ajánlani tudom, csak a gyerek elől kell elpakolni, mert a doboza miatt rákattan és kenegeti jobbra - balra .:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése