2014. november 27., csütörtök

Baviphat Peach Őszibarackos Peeling Gél - Teszt

Egy újabb tesztet hoztam nektek. A Baviphat őszibarackos peelingjét. Szeretem ezt a koreai márkát, mert nagyon sok jó termékük van. Ez a peeling, egy kémiai hámlasztó, aminek az a lényege, hogy kíméletesen a bőr karistolása nélkül eltávolítja az elhalt hámsejteket, egyfajta bőrradír szemcsék nélkül. Szerintem ez az a termék, amit vagy valaki szeret, vagy utál, köztes állapot nincs. 


Ami a külsőt illeti szokásos cuki dobozka 100 g krém. Nagyon kellemes illata van, bár engem nem emlékeztet a barackra, de ettől függetlenül gyümölcsös, friss illat. A szokásos kiskanalat itt is megkapjuk a termékhez, amit megint nem tudok megmutatni nektek, mert laza mozdulattal kidobtam :). Nos a krém állaga meglehetősen furi. Igazából meghatározhatatlan, nem krém, de nem is gél, de nem is arcradír, szerintem valahol ezek között. 


A használatát szerintem ki kell tapasztalni, kinek hogyan kényelmes. Én úgy szoktam, hogy zuhanyzás előtt felkenem (legalábbis megpróbálom:)) egyenletesen az arcomra, miután eltávolítottam a sminket és micellás vízzel áttöröltem az arcomat. Teszek-veszek, adok egy kis időt a krémnek, hogy hasson. Aztán zuhanyzás közben, de víz nem éri az arcomat, elkezdem masszírozni, kb. 2-3 percet. Közben potyognak le a képemről a kis hurkák. :) 


Azért szeretem ezt a módszert, mert simán csap felett kicsit macerás. De persze ez ízlés függő. Szóval, miután jól átmasszíroztam vele, lemosom. Az eredmény pihe-puha arcbőr, kíméletesen. Nem húzódik a bőr utána, nem szárad ki. Egyszóval szerintem nagyon jó kis termék és nagyon sokáig elég. én hetente egyszer használom. Utána jöhet a Baviphat Apple éjszakai pakolás és reggelre rugalmas és szép a bőröm. 

Én ebay-en szoktam venni Innen, de a bbkrem.hu oldalon is megvásárolható, csak ott drágább és postaköltség is van.

Ti ismeritek, használjátok? 




2 megjegyzés:

  1. Még nem próbáltam, de nem is hallottam róla :)Hol lehet beszerezni ? Neten?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ebay-en szoktam innen http://www.ebay.com/itm/Baviphat-Peach-All-in-one-Peeling-Gel-100g-Korea-cosmetic-/271246189461?pt=US_Skin_Care&hash=item3f27886395, de itthon is lehet a bbkrem.hu oldalon, csak ott drágább.

      Törlés