2015. február 12., csütörtök

Beauteque szépség csomag

Mivel a Memebox már nem szállít többet nemzetközi színterekre, ezért elkezdtem nézelődni, hogy mi lehetne méltó utód, nehogy véletlenül koreai kozmetikumok nélkül  maradjak. Az egyik kedvenc box-os bloggerem Sarah, aki a http://www.bitsandboxes.com oldalt csinálja. Hihetetlen dobozmániás a csaj és náluk tényleg van választék. Szóval nála olvastam erről a csomagról, ami akár a Memebox utódja is lehet. lássuk mit tud.

Beauteque Beauty Bag

  1. Ha a csomagot hasonlítanom kellene valamihez az itthoni kínálatban, akkor a pixibag-hez tudnám, a Beauteque csomagja szintén egy neszesszerben érkezik és 7-8 db teljes kiszerelésű terméket tartalmaz, amiben fejtetőtől a lábujjunkig mindenféle termék megtalálható.
  2. Miben más? Ez nem egy időnként megjelenő csomag, hanem egy havi előfizetős, ami azt jelenti, hogy mindaddig megkapod havonta a csomagot, amíg azt nem mondod elég. Fontos tudnivaló, hogy az előfizetések automatikusan megújulnak, tehát ha megveszel egy csomagot a következőt is megkapod, ha letelik az x idejű előfizetés akkor is újraregisztrálnak, úgyhogy érdemes erre figyelni. Mivel túl nagy különbség nincs a havi és a többhavi feliratkozások árai között, én azt javasolnám, hogy havira érdemes előfizetni, mivel így egyszerűbb a lemondás.  A következő feliratkozási metódusok lehetségesek:
      • havi feliratkozás így minden hónapban 24$-ba kerül a csomag + posta
      • 3 havi - itt annyi történik, hogy előre kifizetsz 3 hónapot 72 $ + posta
      • 6 havi - így 23$/hó egy csomag + posta
      • éves 22$/hó egy csomag  + posta
  3. Mennyi a postaköltség? Nos Európába meglehetősen borsos 8,95$ Tehát egy dobozkáért 32,95$ kell fizetnünk.
  4. Pozitívum Egy nagyon fontos pozitívumot kiemelnék, amikor elkezdődik a havi csomagok összeállítása akkor kapunk egy e-mailt amiben azok a termékek vannak amiket testre lehet szabni, értem ezalatt, ki lehet választani a színt, az illatot stb. Nem minden termékre igaz ez természetesen, de egy bag-ben általában 3-5 termék ilyen. Ami azért valljuk be nem rossz, hiszen én is belefutottam a memeboxnál olyan termékbe ami túl világos volt a bőrömnek vagy túl narancssárga a számnak :) Minden hónapban adott határidőig dönthetünk, ha nem döntünk, akkor random módon kapjuk meg a termékeket. 
  5. Megéri? Nehéz kérdés azt azért jó ha tudjuk, hogy ezek a csomagok nem érik el a memebox értékét, általában 45 és 80 $ között mozognak. Szerintem megéri, de az kérdés, hogy a költségvetésünkbe havi szinten belefér-e. 

Remélem minden fontos információt leírtam nektek, ha szeretnétek megnézni, mi volt az előző csomagokban teszek ide pár linket, ahol láthatjátok:

Ha a csomagra szeretnétek feliratkozni, vagy csak körülnézni az oldalon akkor IDE kattintsatok.

Remélem tetszett az összeállítás, én a magam részéről még nem döntöttem, jobban örülnék egy olyan verziónak amikor akkor veszek csomagot amikor nekem tetszik és nem kell előfizetni, de most csak ez van, a koreai kozmetikumokat és a meglepetéseket meg imádom. Meglátjuk :)

Vélemény? Szerintetek megéri?




4 megjegyzés:

  1. Nekem ez nagyon tetszik :) Egyszer azért ki kéne próbálni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még gondolkodom rajta, a következőt megvárom, hogy milyen lesz aztán ki tudja. :)

      Törlés
  2. Olvastam korábban nalad ezt a cikket. De megvárom míg rendel valaki :D Ha esetleg rendelsz írsz majd róla?-az ékezetek miatt Bocsi telefonról gépelek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze mindenképpen :) De még gondolkozom rajta. Majd ha kifogynak a készleteim akkor lesz erős késztetésem rá szerintem :)

      Törlés