2015. május 8., péntek

Braun Silk-épil 9 teszt - első benyomások

Nagy öröm ért tegnapelőtt amikor az e-mail fiókomat megnézve egy jó hír érkezett, no de csak sorjában. :) Évek óta tagja vagyok egy olyan tesztelő oldalnak, ahol új termékeket lehet kipróbálni, és ezeket ismerősöknek, barátoknak továbbadni ezzel népszerűsíteni az adott terméket. Ez az oldal pedig a TRND Magyarország. 

Azt hiszem szentelek majd nekik egy külön bejegyzést, de ez a mai poszt nem róluk szól, hanem a legújabb projektjükről a Braun Silk-épil 9-ről.

Nos amikor megkaptam tőlük a jelentkezési kupont nem nagyon hittem benne, hogy bekerülhetek a csapatba, pedig DE. Ezúton üzenem mindenkinek, hogy merjenek próbálkozni. :)

Alapvetően három fajta készüléket lehetett kapni tesztelésre, ezeket:

A tegnapi posta meg is hozta a kis csomagomat, mely egy Braun Silk-épil 9 Bonus Editiont rejtett vagyis az első variációt.


Alapvetően tetszett a csomagolás, hiszen már látod, hogy mi van benne, így felkelti az érdeklődésedet. A további boncolgatás trükkös, megfordítod a dobozt és ott lehet kinyitni és ott vannak a tartozékok is. 

Mit is rejtett a doboz, magát a készüléket, melyhez kaptam még egy borotváló - trimmelő fejet és egy másik készüleket, ami az arc szőrtelenítésére szolgál, ehhez tartozó kupakot és egy kis zacsit, amibe bele tudom tenni a dolgokat. 

Ami elsőre megfogott benne az két dolog, az egyik, hogy az epilátort szárazon és a zuhany alatt is lehet használni, erre nagyon kíváncsi vagyok tesztelem majd. A másik az arcszőr eltávolító, nagyon kézre áll, úgyhogy úgy gondolom könnyű lesz használni. 

Az igazat megvallva, már mindkettőt ki is próbáltam, de annak eredményéről egy másik posztban fogok beszámolni.

Nektek hogy tetszik? Melyik kiegészítő nyerte el a tetszéseteket?



1 megjegyzés:

  1. Biztos szuper kis cucc :) Kíváncsi vagyok a hosszabb távú tapasztalataidra is :)

    VálaszTörlés