2016. január 26., kedd

Baviphat kontra Tonymoly almás krém

Most két olyan terméket szeretnék összehasonlítani, amit alaposan kiteszteltem :) Két koreai almás krém, lássuk szerintem melyik a jobb.

1. Baviphat almás éjszakai krém - Apple AC Therapy sleeping pack

Sokak által kedvelt termék, tavaly felröppent a hír, hogy már nem gyártják, pedig még most is simán lehet venni az ebayen. Erről a krémről már írtam tesztet régebben, itt tudjátok elolvasni.  Szerintem ez az a krém amire rákattansz aztán már a szagát se bírod :) Túl nagy a kiszerelése, nekem több mint egy éve van meg, de még mindig van egy pici az alján. Alapvetően nem rossz krém, de nem fogom újravenni, egy időre elég volt belőle :)

Előnyök:  - nagy kiszerelés (ami egyben hátrány is szerintem)
                 - finom illat
                 - szép összetevők
                 - jó ár-érték arány

Hátrányok: - nagy kiszerelés
                   - megszokja a bőröd
                   - nem hidratál eléggé
                 

Újravenném: Most biztos nem


2. Tonymoly Red Appletox Honey Cream 80 ml

Itt is csodás almás design, szuper illat. Fő összetevők: almakivonat, mét, kollagén, propolisz. Nyugtatja, hidratálja a bőrt és még rugalmassá is teszi. Imádom ezt a krémet, elvileg ez egy nappali krém, de én éjszakára használom, egy sűrű, szinte ragacsos zselé, ami nagyon gyorsan beszívódik és remekül hidratál. 2014. novemberében kaptam és most fogyott el, pedig használtam :) Nekem vegyes bőrtípusom van, télen extra száraz részekkel. Ez a krém nekem lett kitalálva és még feszesít is, kell ennél több? :)

Előnyök: - nagy, de azért vállalható kiszerelés
               - finom illat
               - szép összetevők
               - jól hidratál
               - feszesít 
               - jó ár-érték arány

Hátrány:  nem nagyon van neki

Újravenném: Mindenképpen, már kívánságlistán van



Egyszóval a Tonymoly almás cucca jobb mint a nagy népszerűségnek örvendő testvére. 

Ti használtátok valamelyiket? Vélemények?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése