2016. január 13., szerda

Koreai termékek teszt #1

Egy új sorozatot szeretnék indítani a blogon, mint tudjátok, szinte csak koreai arcápolási terméket használok, ezért úgy gondoltam megosztom veletek a tapasztalataimat. Minden cikkben 3-4 termékről fogok írni, amik valamilyen módon kapcsolódnak egymáshoz. Először az arctisztítás lesz a porondon. Bocs az elütésekért, de eltörtem a kezem és egy kézzel béna vagyok :)

1. Witch's Pouch Collagen sminklemosó 10$ 

Ezt a terméket az egyik koreai szépségdobozomban kaptam. Ez a termék Collagent tartalmaz és mellette egy csomó tápláló olajat, mint például szőlőmagolaj, olívaolaj, jojoba, Kétfázisú, nagyon jó illata van és azt kell mondjam hatásos is. a legfőbb előnye, hogy nem csak lehozza a sminket, de még táplálja is a bőröm, puhává teszi, nem is szoktam utána tonikot használni. Viszont ebayen egyetlen eladónál láttam, ott is 3900 Ft-ért, szóval nem valószínű, hogy újraveszem, pedig szeretem. Ezért 5/4 pont.




2. CHEEKROOM Lip & Eye Remover 100ml Full size product: 100ml ($12)

Ez szintén egy kétfázísú sminklemosó egy memeboxból, két alapvető összetevője van a ciclomethicone és a rózsavíz, a papír állítása szerint a legmakacsabb vízálló sminkkel is megbirkózik és mégis kíméletesen tisztít. Nos a sminket valóban eltávolítja, de borzasztóan olajos. Olyan mintha olajjal áttöröltem volna az arcom, borzalmas. Szinte nem kap levegőt a bőröm utána. Alig várom, hogy elfogyjon. Az üvege miatt, meg mert a sminket lehozza 5/2. Az ebayen egyébként meg se találtam.




3. the saem healing tea garden lemosó

Ez is szépségcsomagos cucc, nos azt gondoltam, hogy micellás víz helyett majd elhasználom. Teafaolajat tartalmaz, hidratálást ígér és paraben, alcoholmentes. Mem lett a kedvencem. Az én vegyes bőrömet borzasztóan szárítja, úgy érzem miután használtam, mintha minden nedvesség kiment volna a bőrömből. :(  Az ebayen 3700 Ft-ért lehet kapni, de tuti nem veszem újra. 5/2


4. Secret Key Aloe Soothing Moist Toner - 10.79$  



Azt mondják a koreai tonikok nem egyszerűen tonikok, hanem hidratálók is egyben. Ezt megerősíthettem, nagyon szeretem ezt a tonikot, biztos, hogy újra fogom venni, nagyon kevés kell belőle, nemcsak hidratálja a bőrömet, hanem szabályozza a faggyútermelést is. Smink alá is szoktam használni, 8 órát simán bír anélkül, hogy fényesedne a bőröm. Próbáljátok ki, megéri. 5/5


Ti használtok koreai kozmetikumokat? Milyeneket?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése