2016. február 24., szerda

Ebay kívánságlista 2016 február


Mint tudjátok nagy ebay mániás vagyok. Mindig mindent megnézek az ebayen, hátha találok valami nekem tetsző dolgot. Éppen ezért a kívánságlistám óriási méreteket ölt már megint. :) Most megmutatom nektek miket szeretnék az ebayről :)


1. Digitális óra sportoláshoz ebay 11.99$
Ez az óra már nagyon régóta kívánságlistás nálam, mivel rendszeresen sportolok bár most a törött kezem miatt kényszerpihenőn vagyok ezért úgy gondolom, hogy elengedhetetlen egy ilyen kütyü. Funkciói: lépés számláló, megtett távolság mérése, kalória mérése, alvás menedzser, esemény jelző (igyál valamit, meeting stb.), óra, vibrációs ébresztő óra és még sorolhatnám. 
2. Kis kulcstartós baglyos óra ebay 2,84$
Ilyen órám már volt imádtam, csak sajnos sikeresen elhagytam, úgyhogy be kell szereznem egy másikat. A dolog lényege, hogy mióta terhes voltam a lányommal nem bírom elviselni az órákat a kezemen hosszútávon, ezért, hogy ne kelljen állandóan a telefonomat ki-be venni a táskámból ezt a kis kulcstartós órát rakom az aktuális táskámra valahova, így mindig tudom mennyi az idő és nem kell kotorásznom. :) 

1. Színesceruzák ebay 1.30$
Mint tudjátok kisiskolás lánykám van, ezért neki is mindig nézelődöm az ebayen, nagy színesceruza fogyasztó és ez a hegyezős kiszerelés nagyon cuki, ennyiért megér egy próbát.
2. Rendezők ebay 1.34$
Itthon papírból hagyományos rendezőket lehet csak kapni nem horror áron. Szerintem ez a csajos darab jól mutatna az íróasztalon.
3. Kinyomható radír ebay 1,40$
Ez a radír az én gyerekkoromat idézi :) Viszont nagyon cuki a csomagolása, hagyományosnak egyáltalán nem mondható.
4. Tábla tapéta ebay 5,45$
A gyerekszobába mindenfélét felírni, számolni, betűket gyakorolni. Szerintem így sokkal élvezetesebb mint papíron. :) 

Képek forrása ebay

1. Fürdőszobai tároló ebay 14,76$ 
Nekem a legtöbb bajom a hajszárítóval van, hova tegyem amikor meleg stb. Nincs meg a helye, ez a tároló minden gondomat megoldaná, szerintem hamarosan be fogom szerezni. 
2. Kaspók ebay 2,99$
Jön a tavasz és a teraszomon mindig muskátlik vannak, viszont ezek a színes kaspók vinnének egy kis életet a teraszra, imádom őket. :)
3. Power bank ebay 8,39$
Ehhez nem szükséges sok magyarázatot fűznöm, akinek van okostelefonja tudja, hogy a leglehetetlenebb időpontokban tudnak lemerülni, úgyhogy egy ilyen cucc a táskába életet menthet. :)

Ez még nem a teljes lista, a sminkcuccokat direkt nem raktam ebbe a felsorolásba az megér egy külön bejegyzést.

Nektek tetszik valami a felsoroltak közül?






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése